Söndag...

Jag nu är det äntligen söndag... imorgon börjar en ny vecka och den här vecka sorterar vi in i den mörka delen av min historia. Jag lägger allt bakom mig och börjar på nytt.
Det känns riktigt bra faktiskt, jag mår bättre, har varit hos pappa några gånger, barnen är friska... jag vad mer.. jo... vad borde ett bal på slottet?. :) Alldeles, alldeles underbar...
Imorgon ska Louisa skolfotograferas för första gången, och hon har valt ut sina kläder och strumpor hon ska ha. Strumpor vet jag inget om dom kommer på bild men det var super viktigt att dom ska med imorgon.
Vi var på dop igår, det var väldig lungt och familjär. Min Francisco blev gudfar för första gången och han kommer tydligen ta det här på högsta allvar. Och det är jag jätte stolt över, han har öppnat konto där han kommer att spara pengar till sitt gudbarn där han kommer att få när han blir typ 18 år. Gulligt va?
Men Louisa har dansat skona av alla Francisco vänner, dom fick äran att dansa med min lilla prinsessa som är helt underbar.

Nu fixar vi hos och ska besöka lilla pappa på sjukhuset sen blir det äppelpaj med vanlijsås och film.
PUSS O KRAM. Vi ses nästa vecka...ta hand om dig och varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0