När kärleken omfamnade min själ...

Idag är det exakt 1 år sen jag kände åter lycka att ge ett liv och fylla min själ med kärlek.
Louisa fyller 1 år idag och det här året har hon utvecklats till världen sötaste och charmigaste flicka. Jag är så lycklig lottad att ta hand om, ge kärlek till mina underbara barn.
När Louisa föddes så hade jag väntat i 9 extra dagar och dom dagar var nog dom längsta i hennes graviditet. Men när hon kom...så förändrades inte bara min värld utan Franciscos också. Hans papparoll har förändrat honom till världens bästa pappa. Det är en otroligt kärlek som kretsar runt Louisa och pappa och det sa nog klick redan från den allra första dag när dom sågs. :)
Jag ska för första gången visa mina bilder från Louisas första dag...

DET VAR DEN 12 MAJ 2009 KL.18.32...



OCH IDAG...


"Mi Ternura"
Debi llamarte ternura, ya que eso le distes a mi existencia. Llegaste a mi como un regalo, llenaste mis espacios con tu presencia.
Mi semillita germinada, ahora es toda una flor. Debi llamarte ternura es lo que despiertas mi corazón.
Que gusto me da sentir tu calor y saber que estas ahi y que eres mia.
Tanto te amo mi hija linda..

Un beso grandote a todos mis hijos, que por cada dia que pasa me doy cuenta lo mucho y lo tanto que los amo...

Ta hand om dig och varandra... PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: Laura

Varför gör du såhär, det är ditt fel att jag började gråta. Jag är sååååå glad att du har hittat din lycka. Du anar inte vad svartis jag och många andra är. Jag älskar dig PUSS PUSS. O glöm inte ett gigantisk puss till min söts fjäril. Jag älskar er.

2010-05-12 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0