Morsdag med Grönan

Vilken härlig dag vi hade igår. Morgonen var precis som jag ville, Lucas och Francisco hade fixat frukost och medans jag och Louisa låg i sängen och pussades. Vi skulle självklart till Grönan nu när det var så fint väder och humoret var uppe. :)



Leon var hos brosan men vi skulle träffa han på tågen på väg till stan. Att vi bestämde oss att inte ha med bilen var nog att parkerings priset ÄR så hög i Djurgår´n. Men det blev bekvämt och rikigt kul att åka med barnen till Grönan med tåg.


Det här var Louisas första gång här på Grönan, och hon hade rikigt roligt med sina bröder.


När vi skulle hem så trodde jag första att dom stora skulle gör motstånd och vilja stanna lite till men...icke... Louisa grät och vill åka Tuff Tuff Tåget en gång till. Så vi hade en lite ledsen tös hem när dagen var slut.


Jag var helt slut när vi kom hem och det var nog barnen också. Tack o lov att vi gick när vi fortfarande hade lite krafter och ork kvar, för när vi kom till Jakan med pendeln så hade vi lite klago från både stora och små. Men väl hemma så var det bara att lägga sig.
Idag är jag upp med tuppen... Jag ska lämna Lucas och passa på att ta en promenad, det är sol och jag måste röra på mig lite... undrar om man ska börja träna för tusende gången? Jag vet inte... jag börjar med den promenaden.... Ta hand om dig och varandra så hörs vi!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0