*Den stora SATC 2 dagen*




Idag så slår dörrarna till för filmen Sex and the city 2. Och den har varit efterläntad... :)
Att jag gillar den här filmen måste nog vara för att jag i högsta sannolikhet i den åldern jag vill ha ålders bekräftelsen. Nu när man är 35 år och inte är gammal nog för att säga att man ÄR gammal och inte heller ung som en 20 åring :) och jag tycker uppenbar att filmen visar den typen av beskrivning. Det är nog därför jag e såld på filmen... :)
Jag är nöjd med min ålder, jag har hunnit med det mesta, skaffat 3 barn, jobbat hårt för allt jag har, och nu vill jag njuta av vänner och familj så mycket som möjligt.
Så idag mina vänner blir det klimakterie film med mina finaste vänner, och sen kanske en bit mat.
Så nu har jag en möjlighet att njuta en stund, och jag förtjänar det.

Ha det bra idag, ta hand om dig och varandra... KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0