Abu Dabhi....



Jag tyckte att filmen var så bra, vad jag har skrattat... det här e min humor...speciellt Samantha hon knäckte hahahahaaa
Vi träffades utanför biograf Viktoria igår. Där möte jag upp Maca, Paola, Milly och Natasha. Jag måste bara berätta att det är väldigt länge sen jag gick med högklackat... och igår så tänkte jag eftersom jag inte har barnvagn eller några barn jag måste springa efter så tar jag på mig mina snygga svarta högisar... :)
och för att inte förvåna mina läsare så missar jag alltid min tåg, sen var tiden knappt när jag kom till södra st. så jag fick småspringa till biografen... mina fötter värkte och hade svårt att gå bland stenplattorna i söder. hahahahaa
Men jag hade biljetterna till filmen så jag blev illa tuvugen att skynda mig...


Efter filmen gick vi till ett grekiskt restaurang i söder "Kouzina" där åt vi gott och jag passade på att ta min första rosé glas för sommaren, tyvärr var det ingen sommarkvälls väder igår men ändå.. :)


Jag fick ingen bra vinkel på bilderna, men vi hade så kul, att bilderna blev som dom blev hahahahahaa

Jag åt grillade jätte räkor, det har jag varit sugen på länge.... jag fick dom med vitlökspotatispuré, det var super gooo!!

Så nu ska jag ta hand om en febrig liten prinsessa... hon fick sin sista dos av spruta igår så hon är lite hängig och lite ledsen... Kram mina kära vänner, tack för igår det här var förväntansfull roligt och mysig. Lova att vi gör det igen? Massor av kramar...

PAOLAS DESPERATA BEHOV AV ATT SYNAS!! :))


PAOLA, JAG LOVAR DU ÄR MED PÅ BILD..!!! HAHAHAHAHAA

Kommentarer
Postat av: Paola Så Klart!

Du är så rolig!! Det e klart jag vill vara med när jag e van a tt dokumentera allt och aldrig vara med på bild. Roligt att du bloggar, här kan man aktualisera sig om vad som händer i ditt liv när man inte hinner ringa ;)

Love you!

2010-05-30 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0