Snyggast och tröstgodis från FIFA VM 2010

Nu när FIFA fotboll VM snart är slut och dom flesta av dom snyggaste fotbollspelare är tillbaka till sina hemländer och med en tår i ögat måste jag utse snyggaste i VM 2010.
Jag blir nog inte ensam med att titta på en underhållande program som sänds var fjärde år och definitivt inte den enda i hela världen som tittar på dom snyggaste fotbollsspelare.
Men sen är nog det bästa när matchen är slut och det blir tröjbyten hihihiiii det är då matchen är som bäst.
Det är lite synd, under själva matchen då ser man i slow motion hur dom sparkar varandra och när dom gör mål. Kunde dom inte köra en slow motion på tröjbyten med Barry White - Can't Get Enough Of Your Love Baby i bakrunden. Jag lova att hela världens tjejer/kvinnor skulle sitta fast klistrade i rutan HAHAHAAA


HÄR ÄR MIN LISTA PÅ DOM 5 SNYGGASTE I FIFA VM 2010


1.GONZALO HIGUAIN


2.FABIO CANNAVARO


3.SEBASTIAN ABREU


4. GREGORY VAN DER WIEN


5. ANDY BARRON

MIN TRÖST LISTA MED 5 ÖGONGODIS I FIFA VM 2010


DELIBOR STENVANOVIC


DAVID VILLA


CARLOS CARMONA


2. CRISTIANO RONALDO


NONEEB JOSEPHS

KUL MED VM VA?? TITTA I MASSOR MEN INTE RÖRA... HAHAHAHAHAAA
NU SKA JAG GÅ Å FIXA MITT HÅR

Kommentarer
Postat av: Laura

MAGALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Va menar du med Noneeb Josephs, Cristiano Ronaldo och de på din hämska tröstlista. De borde inte äns vara där. Ja, ja smaken är som baken.

Puss, puss

2010-07-09 @ 12:45:18
Postat av: vanessa

C . Ronaldo är ändåå världens fulaste hahaahhaha

2010-07-22 @ 18:30:34
URL: http://diiamaant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0