Öland here we come... :)

Visst har vi haft en underbar sommar hittills... jag vill att det ska vara så hela tiden. SOMMAR, värme och bad eller hur..?!
När vi skulle planera för semestern så hade vi faktiskt inte planerat att åka nånstans, det är för dyrt och efter mer än 1 år av föräldraledighet så är man rätt fattig nu i slutända.
Vi åker och campa på Öland istället. Vi tar vår pick o pack o drar med barnen. Jag har aldrig varit där men Öland har Sveriges vakraste stränder har jag hört. Vet ni nåt om Öland, platser man ska titta på. Restauranger man ska besöka. Jag vill veta allt.


Hoppas bara att vi har tur med vädret!!

Vi bilar hela vägen ner...vi har tänkt att bila på natten då Louisa och barnen sover. Så vi åker kl. 12 inatt och vi är förhoppningvis imorgon bitti där. Då sätter vi upp tältet och sen direkt till BÖDA strand...SOL OCH BAD

Så nu sitter vi och vilar tills vi kan åka. Louisa är så sött hon har fått det efter mig.... hihihiii Här pekar hon vilka kläder pappa måste beställa från HM:s nya katalogen... hihihiii


Leon sitter vi dator... som vanligt... har spelar så mycket det går nu. Han blir utan dator i 4 dagar. KATASTROF.....
Lucas är i sitt rum med Alexander, (Paola son) och dom vägrar vara med på bild... tråkmåsar!!!!
Näää nu är allt packat och klart....


Ha en underbar helg allesammans... jag får lägga ut några saftiga och läckra beach foto sen. BESITO och ta hand om dig och varandra... SEE YOU

Kommentarer
Postat av: Paola V

Ha det underbart på Öland! Du kan lämna Alex i eran lägenhet han kan ta god hand om den när ni är borta hahaha!

Love you! <3

2010-07-21 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0