Tappa greppet...

Jag har blivit så känslig, kan beröra mig varenda lite sak som händer eller om nån säger till mig. Igår satt jag med Francisco och prata om barnen på kvällen efter att jag kom från pappa. Han har hel hjärtat ställt upp med barnen och jag vet att det har varit mycket. Jag har inte heller varit mig själv, tankar och känslor har gått upp och ner.
Leon är i tonåren och som ni alla vet är deras humör inte dom bästa varje dag. Så Francisco hade vid ett tillfälle ett tjafs om hans dataspelandet som nu har börjat gåöver till Lucas. Jag vet att det inte har varit rikitgt som jag hade bestämt. Leon har spelat WOW i 1 år nu och inte tycker jag att det är det bästa, han blir mer o mer osocial och irriterad på alla som kritiserar hans spelandet. Jag förstår Francisco har har haft tålamod och förståelse men nu har det sagts stopp för hans del och tycker att han inte har kontakt med barnen längre och att Lucas har blivit likadant med dataspelandet och anser att jag måste ta tag i det nu innan det styrs åt fel håll!! Har jag tappat greppet??? Lite??? Eller??? Jag vet att sista tiden inte har varit mina bästa tider, och jag vill inte förlora Franciscos förtroende och tålamod. Han har är min pelare och min bästa vän och vill inte förändra på vårt relation varken tillsammans eller med barnen. Så... nu ska jag ta tag det idag!! Idag blir jag en computerbitch!!! Nu är det stopp på WOW!!
Leon får spela när han har tid efter att ha varit i skolan, varit social och blivit lite trevligare med sin familj som älskar han!! Och Lucas.. han är för liten för att fastna i dataspelandet det finns så mycket han kan göra annat. Han ska börja med någon sport eller hobby efter skolan.
Louisa har blivit så stor... undrar om hon blir som Leon när hon blir lika gammal? Nää nu njuter jag av henne till max, min lilla prinssesa. Hon är så söt och det går så fort.

Nä... nu har jag försökt att skriva klar den här inlägget i snart en timme det är nån fel på Blogg.se serven, så nu skiter jag i allt och fixar oss. Vi ska till sjukhuset frö att träffa pappa.
Ta hand om er och varandra!! :)

Kommentarer
Postat av: Laura

Du gör rätt i att ta detta i tid, det fins såååå mycket för ungdommar att göra istället för att sitta timmar och stirra mot en datorskärm. Jag träffade pappa igår och han såg så mycket bättre, men visst så flyger tankarna iväg och jag erkänner att våra liv inte kommer att vara det samma. Jag är bara taksam för det jag har och lämnar det gammla till det förgångna. Många pussar. Älskar dig.

2010-02-02 @ 18:28:34
Postat av: Cissi

Vilken sötnos!!!



Fin blogg.

Ha en bra dag!

Kram

2010-02-03 @ 08:56:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Joakim Leijon

Hej,



Jag skulle vilja komma i kontakt med dig men hittar ingen kontaktinfo. Kan du maila mig kanske?



Vänligen,

joakim

2010-02-05 @ 19:46:14
URL: http://www.whisprgroup.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0