Lyx med Maggan

Min vardag ser ut som vanligt idag, igår o förra veckan. Men i helgen hade jag super kul. Magdalena Graaf samlade en bunt trevliga o snygga tjejer på en bloggträff som sent kommer jag i allafall att glömma. Efter pappas operation o allt jag och min familj har varit med om satt den här helgen som knoppen på rosen hihihii. Det blev ansiktbehandling, god mat, trevlig underhållning som jag nästan skrattade kisset ur mig hahahahaa. Och världen bästa och roligaste föreläsning jag har varit med om.
Tack finaste, finaste Magdalena det är du som har förgylt min helg!! Du är värd guld min vän!!
Här kommer fina bilder på helgen.
Åhh Sanna, you are my girl!!! Ska göra allt för att komma till nästa träffen, vi får se. Men skulle jag dit då vet jag med vem jag går med!! :)


Present från Maggan

Jakuzzi

Mitt rum!!

Jag med fina Maggan

Den efterlängtade frukost

BRUNCH!!!MMMMM

FINT VA?? VY FRÅN RUMMET!

Nää, nu saknar jag hem till mina barn o Francisco!

Francisco kom och hämtade mig sen på kvällen med Louisa och Lucas. Nu ska jag till min vardag igen, ska städa lite och mat. Sen ska jag till sjukhuset för att träffa min lilla pappa.
Hans bättringsväg går lite trög men vi tar en liten steg i taget det här kommer att ta långt tid innan vi ser att han mår bra.
Kram mina vänner o ta hand om dig och varandra!! P & K

Kommentarer
Postat av: sanna

Nej du är min girl!!!!pusss

2010-01-27 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0