Louisa har tagit sina första steg...

Och inte bara det. Hon har lärt sig att dricka med sugrör, har varit på sin första kalas med en riktig Mickey Mouse :), går barfota mer än gärna men igår köpte vi nya fina skor på Vincent i Kista för att hennes fina fötter ska ska få en finare passform, Louisa sjunger och dansar varje dag, skrattar så att mamma nästan gråter av glädje, och nu när hon kan röra på sig fritt har hon blivit självständig att forska världen.

Louisas första sugrörstag på Macdonalds :)

Vilken talang min prinsessa har, hon sjunger och dansar till Cumbias beat... all musik för den delen, till och med till reklam tjing!!
Mickey Mouse

Louisa bland alla barn


Men i veckan har vi handlat för dopet, det har varit tyg för dekoration och sen har vi träffat vår präst som ska döpa vår lilla flicka. Det blir i den katolska kyrkan i Jakobsberg som är en modernt men rätt mysig kyrka.

Det enda som har stört mig otrolig mycket den här veckan är dock den är vulkanen som slog till för mer än en vecka och jag är drabbad...mina inbjudningkort sitter fast någonstans i Hollands flygplats... fan det är så typiskt mig... när man har planerat och fixat och donat så ska en VULKAN slå till. Ja, ja vad ska man gör det är ingens fel utan det är bara att gilla läget bara... vi får meddela våra gäster genom FB och mail tills vi kan skicka inbjudningskorten... om dom kommer.

Okej vänner, ha en rikigt fin och härlig helg, ta hand om dig och varandra för du är så värdefull!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Laura

MI NENA LINA ESTA TAN LINDA QUE ME DA GANAS DE COMERME ESOS CACHETES LINOS!!!!!!!

2010-05-03 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0