Det blir kaffe med sugrör...

Igår så åkte jag till min kusin som är tandläkare, hon har sin mottagning inne i stan. Att jag skulle dit var för att hon har nyligen köp en blekningssystem för tänderna och jag ställer mer än gärna upp som försökskanin. :)
Den här produkten är helt ny i deras marknad, man får inga illningar och effekten blir av på en gång.

Först tänkte jag "tänk om det fräter bort mina fina tänder" men jag har världen duktiga tandläkare och hon är inte mindre min kusin....

mina tänder hade bara 2 steg mörkare så vi behövde inte göra hela sektionen vi körde bara 2 applicering och vi ska vänta ungefär 1 månad och då ska vi göra 2 till för att få mina tänder helt vita.

Jag är super nöjd. Och jag måste bara säga att jag känner ingenting inga illningar eller något. Så har ni vägarna förbi jag länkar till deras sida...
http://www.veneer.se/
Kram vänner, ha en underbar dag idag. Ta hand om dig och varandra...

Kommentarer
Postat av: Laura

SNACKA OM ATT HA EN FAST FLIN!!!!

2010-05-03 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0