Min kärleksförklaring

Go morgon min vän. Idag är det en alldeles speciellt dag. Leon min son fyller 14 år och min sambo ** år ( jag får inte ge ut hur mycket, men han är nästan lika gammal som jag bara ett år äldre hihihihiii!! :))

När jag var 21 år så fick jag min pojke på KS dagen var 26 november kl. 15.15.
Leon var redan då en väldig speciell liten pojke, han föddes så fin att barnmorskan tycket att han såg ut som en reklambarn och grät som en lite kattunge. Leon har följt med mig i alla mina mina upp och ner gångar och det har gjort honom till en underbar liten man med en intelligens som inte går att mätas på någon skala. Han har blivit en omtänksam och kärleksfull kille som älskar sina syskon och sin familj över allt annat.
Jag känner mig stolt att ha honom som son och skulle gå över eld för honom, min älskling.
Min kärlek till dig är oändlig och kommer att förbli så i resten av mitt liv, du är källan till meningen med livet och gör min dag och natt till något underbar. Jag älskar dig och kommer alltid att göra det oavsätt vad som i livet händer.

Här kommer lite av Leon!!


God morgon älskling!! Det här är Leons 14:de års dag!! :) GRATTIS
Ha en underbar dag mina vänner
kommer med fler bilder sen...

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Du har verkligen en mysig blogg!! Har just nu en ny jultävling på bloggen - delta gärna! =) KRAM/ Diana

2009-11-26 @ 18:49:48
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Valentina Pratesi

Du har verkligen varit lycklig lottad att få en sån underbar pojke! Jättefina bilder!

2009-11-27 @ 15:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0