Måste man, så måste man...

Snart är det 6 månader jag fick Louisa. Att hon har funnit i våra liv är något helt magiskt. Jag kan inte tänka mig ett liv utan mina barn.
6 månader har gått och jag kommer ihåg att när jag var sjukskriven och för det mesta satt eller vilade så sa jag till mig själv att när Louisa kommer åååhhh vad jag ska göra saker, gå på promenader, hälsa på gammla kompisar, fika och mycket mer. Då kunde jag inte, hade en fruktansvärd bäckeuppluckning och vissa dagar kunde jag inte röra mig ur sängen.

Men nu... har jag ingen ursäkt bara dåliga !! hihihiii jag är kär i min flicka och allt runt omkring. Jag kan titta på henne när hon leker, suger på sin napp eller bara sover. Man är som paralyserad man gör inget och timmarna bara rinner iväg. Nu har det gått 6 månader och jag MÅSTE ta tag i mig själv. Träna; nej, det jag hinner inte!
Sluta små äta; Ja, det måste jag!
Sluta äta på kvällen; men det är så myssig!
Så jag har beställt lite från bodystore.com.
Här kan man hitta bra hälsoprodukter till rimliga priser.

Acai ska vara bra för att återställa kroppen och bären ska hålla mig frisk.
Ha de frisk o på återseende!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0