Kan inte slita mig ifrån...

Jag har haft drömmar inatt som jag aldrig skulle önska ens min värsta fiende. För en gång skull sov Louisa en hel natt men jag däremot vaknade till vid 4 och var svettig och nästan gråtfärdig.
Jag var hemma hos min pappa igår med barnen, min pappa har sedan nästa 20 år tillbaka problem med sitt hjärta sen har med året försämrats i allt, diabetes, hög kolesterol, cancer som han har övervunnit, 5 bypass, 2 hjärtinfarkter ja.. you name it... och nu över allt har han en infektion i armbågen som gör att han inte kan röra på sin arm och har fruktansvärt ont. På måndag ska han opereras för att tag ut var som har bildats där.
Min kära lilla pappa, hans hjärta som är så stor och som många människor har fått dela med det med honom i sitt liv.
I allafall... jag kan inte berätta vad jag drömnde...men det var med min pappa. Pappa mår bra idag, läkarna i KS håller på med en utredning för att göra honom en hjärttransplantation och det har faktiskt gått väldig bra. Så snart den utredning är färdig ska han ställas på kö för transplatation.
Jag kan inte helt enkelt slita mig tanken från honom och hur orolig jag är för min pappa.
Jag vet att allt kommer att gå bra, vi älskar dig över allt annat i världen du är världens bästa pappa och tata.
Idag är livet mer meningsfull och idag är det vår första dag för resten av våra liv, glöm inte att berätta för dina kära hur mycket dom betyder för dig och hur mycket du älskar dom.
Ha en underbar dag och ta hand om er och varandra. Nu ska jag pussa min lilla prinsessa.
LOVE YA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0