Jag är så trött...

Inatt fick vi samma visa som varje natt nu sistånde. Louisa sover inget, hon somnade vid 21.00 igår natt och vi hoppades att det skulle hålla hela natten. Först tänkte vi att hon kanske blir hungrig på natten och hon vill inte amma mer, det la hon av med för en månad sen. Så jag köpte en välling som ska ge henne en mättnadskänsla som håller längre. Det trodde vi ,ja.

Å så här glad är är hon när hon vaknar, min prinsessa!

Ibland tänker jag vad får hon alla krafter ifrån? och var får jag alla krafter, det känns som jag inte har sovit på en månad men lika glad är jag så fort hon vaknar och leker med henne hela dagarna. Sen på eftermiddan då börjar min vanliga vardag med matlagning och läxor.
Jag får väl ta en dag nån gång nästa vecka då jag kan vara för mig själv det har jag lovat mig!
Ha en underbar dag, ska ta mina ICA påsar under ögonen och lägga mig brevid min lilla hjärta.
See you.

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Jag har börjat få lite rampfeber nu inför förlossningen. Du som fött barn, hur var din förlossning? Vad tog du för smärtlindring? Något tips? :) Kram kram //Diana P.s. Sista dagen att nominera i Mammabloggtävlingen! =)

2009-11-15 @ 15:25:29
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0