Jag är en usel bloggerska...:)

Hej min vän, jag har ångest... jag har inte skrivit nåt på flera dar och ni som sitter och läser min blogg undrar säker vad som har hänt. Jag har haft en fullt upp helg och början på veckan, min sambo åkte till Tyskland i fredags och var borta hela helgen sen var jag hemma med barnen, det var faktiskt inte min helg men vi bestämnde med barnens pappa att byta helg och det passade mig faktiskt bra, jag ville inte vara ensam hela helgen.
Men i fredags så var jag på biblan med syster och hennes son Nauel. Nauel är tre år men stor som en 5 åring och en tornado är en myra brevid honom han är överallt och ska ta på allt och lyssnar inte när man säger till han lever helt enkelt i sin lilla värld som är jätte stor!! :). Men ... som vanligt så slutar inte en dag med syrran så lycklig. Precis när vi ska gå och har lånat några böker så springer Nauel rakt in i en bokvagn och i högsta hugg så hamnar han in i den och slår sönder sin näsa. Blod överallt och Nauel skriker så att klockorna stannar. Jag tror att alla som var i bibblan den stunden kommer ihåg han. En personal kom springande med papper och jag försökte lugna ner Nauel men min syster som är sjuksköterska på KS på ett intensivavd. blev ganska omtummlad över händelsen.
Efter en akutbesök hos jakanssjukhus så blev allt bra igen, ingen bruten näsa i allafall.

sen var det bara att gå hem och fixa middag, det blev tortillas med burgur.

Lördagen så var vi på Stigsen med barnen och träffade min bror och hans familj över en Burger King.:p

Louisa vill leka oxå med barnen, här lär hon sig att köra bil.

Bror min hade sina tre barn och som vanlig ordning blir vi lite högljuda när alla våra barn träffas. :)

Bak och pyssel bjöds på söndag, Lucas hade ett uppdrag från skolan så han gick ut med två mjukisar och plockade lite löv som vi skulle göra något fint.
Han ska redogöra vad han har gjort under helgen och ska tag med sig Chatten och Chattelina (dom små mjukisar heter så) över allt.
v
Sen bakade vi " barn grissini, endast för barn" som Lucas namngav :)

som är super enkla att göra! kommer med recept senare...
och så här glada barn får man!! :)

Så min vän, jag lovar att bli bättre på att göra mina inlägg. Men har ni frågor så lägg gärna till en fråga på kommentarerna så svarar jag på dom så fort jag ser dom.
Visst är det myssigt med höst, nu kan man tända ljus och bara myssa!!
Ha en underbar dag, nu ska jag till IKEA och titta på julpynt!
Kram, M

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Tack för dina värdefulla tips! Har verkligen blivit "hjälpt" av mina söta läsare som delar med sig av sina förlossningsberättelser, TACK! =) Nu har jag lite mindre rampfeber, haha! Kram

2009-11-17 @ 13:20:13
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0