Go´ natt!!

Nu har jag tagit min kvällspass, jag har varit ute i regnet och sprungit. Leon tycker jag har blivit helt från vettet att jag springer när det öser ner. Men vet du vad... det är super skönt man blir inte svettig för man är redan helt blöt med regnet och så har man fri väg och springa/gå hur man vill utan att krocka med andra.
Igår bakade vi lussekatter med Lucas, det är så synd Leon tycker sånt är för barnsligt och det enda han frågar är när dom är klara för att äta upp dom :)

Visst blev dom fina? Lucas fick en super bra idé, det var att kristalisera dom som man gör med pepparkakor och ska man hålla med så blev dom faktiskt super goa!! :p
Nu ska ska jag krypa mellan armarna på min älskling!.

Te amo mi amor!!
Go natt min vänta hand om dig och varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0