Julstjärna och julgran

Hej vänner idag har jag varit rikigt duktig. Har julhandlat och sen fick jag för mig att skapa en julkruka med julstjärnor och mossa! hihihii den blev rikigt fin faktisk, eller hur?.


Sen satte vi ihop en julgran...

Jag gillar inte vita granar men min sambo fick välja iår, men den blev faktiskt rikigt fin. Att det blev en liten är föratt Louisas inte ska stoppa in några juldekorationer i munnen nu när hon kryper.
Så här såg min fina gran förra året!
Så ,min vänner nu ska jag avsluta och försöka vila lite ska mysa med min älskling, vi är stora barnfria den här helgen. Så vi har fullt upp med julklappar i helgen. Kram min vän här får du en hälsning från LOUISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0