Idol i repris

Go morgon, nu ska vi titta på Idol i repris. Ska se hur kul det var att vara där live med min Tozi som var sååå stolt och glad att vara där på plats.
Leon ville inte föja med, han tycker att Idol är för barnsligt, så jag ringde till min guddotter som är min bästa väns dotter Michaela. Och ni ska se hur glad vi gjorde henne att hon fick följa med?! :) Hon är sååå söt och tacksam. VI HADE SUPER KUL! jag ska vissa lite bilder på kvällen i Globen.



Nu sitter vi på pendeln och är på väg att möta Michaela i Globen.


Julstämning i Globen, fint va?? :)



Vi hade bra platser vi fick se hela scenen från våra platser, vi satt på ERIKS fansläktare!! :).



ÅHHH SÅ VANN ERIK!!

Ha en underbar söndag, nu ska jag göra pannkakor till mina kärlekspojkar!! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0