Trött...

Förkyld och lust att bara ligga på horisontell läge... jag har nog tusentio saker att göra men jag måste ta det lungt. För blir jag stressad så blir jag sjuk...Francisco är så snäll han fixar o donar med allt just nu. Jag är i off läge och har ingen lust att ta tag i saker just nu. Men ska ta min dos Kan Jan och en varmdusch ska nog göra susen...kanske...
Men jag är så glad idag, vi var med prästen igår eftersom vi skulle gå igenom ceremonin och allt verkade stämma ihop med mina önskemål och planer. Tills... vi ringde för att bekräfta festlokalen...vi får inte den på fredag då vi skulle dekorera som vi hade övenskommit, utan vi får den på lördag...på lördag då vi har dopet kl. 13.00 och då ska allt alltså ALLT vara klart innan, senast kl. 12.
Jag vet inte hur vi ska trolla fram timmar så att vi kan fixa allt på en förmiddag...men vad ska man göra jag måste bli frisk och ta tag i det här.
Det kommer att bli bra jag vet... :)
Fest blir det i allafall. Annars får alla gäster blåsa i ballonger och sätta upp cerpentiner medans vi äter. hihihii "skoj"

Här kommer lite roliga bilder!! hihihiiii

Tittuuuttt




Hej ho hooo, Nu ska jag kurera mig och bli nöjd och glad!!! :))
Kram vänner vi ses... P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0