Louisas Dop...

Idag... måndag och början på en ny vecka inser jag hur trött jag är och vill att det ska vara helg då vi kan bara vara och vila.
Men så är det inte Francisco gck upp 6 imorse och jag 7 för att fixa o dona inför skolgång och Louisas rutiner...

Louisa var så fin till hennes dop... vit marängklänning!! "love"
Men ni som var på dopet...det var helt underbar...det märktes på folk att alla var glada och nöjda. Vi hade så mycket mat, och så mycket SOL det var något helt otroligt att det var så bra väder. Louisa gick runt och minglade med alla, medans vi fixade med maten och lokalen.

Vår kära vän Marcelo som är profesionell sushikock, ställde upp helhjärtat upp att göra närmare 200 sushi till våra hungriga gäster, det fanns också hemlagade piroger som jag berättade förra veckan...sen hade vegetariskt smögåstårta som vår Mellita som är också kock gjorde. Den gick på 20 min sen var den borta...Sen sist men inte minst så grillade vi stora köttbitar á la ASADO ARGENTINO...med sallad och potatissallad. Jag lovar att ingen gick hungrig den kvällen.
Och ingen hade tråkig... eller hur Vanne!!! hihihiii

Det viktigaste vad dock att alla ni som kom, att ni fick en minnesvärd kväll. För oss är det minnesvärd!!! Nu ska jag VIIIIILLLLAAA måste sammla krafter... Kärlek till alla

Kommentarer
Postat av: vanessa

den där bilden är jätte ful på mig magali haha // Vanessa

2010-06-04 @ 21:44:46
URL: http://diiamaant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0