Gomorron..

Hej på er,imorse vaknade jag med ett leende... Louisa mår mycket bättre. mitt hem är städat, all tvätt är tvättad och det mesta av dopet är färdigt. Nu är det bara att gå till vår andra samtal med prästen då vi går igenom hela dopet som är ungefär 1 timmes lång ceremoni, och sen har vi semester...tror jag..
i måndags så var vi och tiltta på ett radhus som vi blev såå intresserad så nu måste vi se om vi får den. Jag återkommer med mer detaljer sen...jag vill inte bli besviken sen om vi inte får den.
I måndags var vi också med Louisa På sjukhuset, hon har varit så dåligt och magsjuk. Jag blev rikigt oroligt när hon bara blev tunnare och tunnare, och att hon drack eller åt spyde hon ut.
Jag har nog blivet helt trött på att byta bajs blöjor och tvätta massor av nerspyade kläder... men jag tyckte så synd om henne, min lilla ögonsten... vi fick inte någon kontakt med henne alls så vi bestämde oss att ta hos till Danderyd för att en läkare ska titta på henne.
Idag är hon på bättringvägar, men inte helt återställd... vi tar det lungt idag och äter bara majs och morötter. Sen kommer vi att ha en sprallig lite tjej igen. :)
Så nu ska jag titta lite på Mickey Clubhus med Louisa och mysa hela dan.
Kram på er, Ta hansdd om dig och varandra.. :)

PS: Visst e det en underbar dag idag??!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0