Idag är det en sån där... bra dag!!

Idag känns allt mycket bättre och jag mår faktiskt BRA, hihihiii det känns att våren är här snart, att Chile har börjat återhämta sig efter katastrofen men fortfarande finns det mycket att göra. Vi ska snart ha en välgörhets insamling med en familjefest för dom drabbade, men vi väntar tills allt har lagt sig och dom efterfrågar vad dom behöver mest. Men vi har en lokal som väntar och förmodligen har vi många voluntärer och folk som är villiga att donera kläder, tält, vinterkläder, skor m.m och skänka pengar. Inom kort kommer vi att informera vad som gäller då.
Louisa har vuxit till en lite fin tjej hon är så söööt så man döööör. Hon går när som helst, ställer upp sig utan stöd näää jag är helt kär i min prinsessa!!

Å Leon växer å växer och han vägrar vara med på bild... så här har jag snappat en bild :) hihiii
Jag ska iväg till solen nu, ska hämta Lucas nu.. Vänner... ta hand om dig och varandra och FUERZA CHILE!!!

Kommentarer
Postat av: Adriana

Vilka underbara bilder du har lagt ut.ja får komma hem till dig och gå på en snabbkurs i bloggande hihihih besitos

2010-03-09 @ 14:47:56
URL: http://adrianabiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0