Med kärlek till VM i fotboll

Det är lite komiskt att snart så är jag och hela min familj, fast i dumburken en hel månad ungefär... VM i fotboll börjar nu nästa helg och vi har redan planer hur vi ska öppna VM här hemma. Inte nog med det så spelar Argentina redan på lördag.
Men de är det här som är det roliga, det är inte hysteri över det hela utan för oss är det kultur och kärlek till fotbollen för att det har funnits hos oss i vår historia. Vi relaterar det mesta på vad som hände under alla VM i fotboll.
jag vet, folk skulle tro att vi är en hel bunt av galningar, men så är det...vi älskar fotboll och vi skrattar, vi är spända, vi gråter, vi jublar och you name it... det är familjefest när det väl slår till.



Iår så blir det hemlagade chorizo och massor av kött i grillen, vi samlas här på lördag och vi grillar i stort sätt hela dagen... hihihiii
Argentina och Chile spelar iår i vm och för oss blir kan det bli det dubbel glädje eller dubbel flopp så det återstår att se...Jag har nog Argentina lite mer i mitt hjärta även om Lucas och Louisa har Chile att supporta eftersom deras pappor är just från Chile. Jag kommer också att heja fram dom, dom har en stark grupp och en Argentinsk tränare :)).
Så fram med landslagströjorna och flaggor för iår blir ARGENTINA VM MÄSTÄRE I FOTBOLL.

Louisas med sin Chile tröja med hennes efternamn och 12 för hennes födelsedag 12/5


Ha en underbar söndag.... KRAM måste ut till solen!!!

Vill bara visa Louisa Nu i förmiddag när hon somnade för middan... :))


Hihihiiii mi bebe!!! TE AMO.....

Kommentarer
Postat av: valentina

Pobrecita la nena!! Ponele una remera decente!!

2010-06-08 @ 09:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0