Visste ni att det blir TIGERNS år iår?

Jo, iår är det tigerns år i kinesiska horoskopet. Jag vet inte, men jag tycker att det är den som i stor slår rätt om vad som gäller för mig. Och jag är tiger av trä i kinesiska horoskopet, så iår är det MITT år och jag har fullt upp att följa mina instikter, en tigerns instinkter :)


TIGERNS HOROSKOP

Tigrar är kanske de mest talangfulla av alla de tolv djuren. Men med stor talang kommer också mindre bra sidor fram tydligare. Trots att de anser sig själva som stora ledare, vilket de också ofta passar till, så tar de sig aldrig tid till att fundera på hur de uppfattas av sina medmänniskor. Tigrar känner sig ofta hotade på många olika plan samtidigt, överallt utom i hemmet som är deras enda trygghet i tillvaron.

Tiger-människor hungrar efter makt, styrka och uppmärksamhet. Detta innebär inte att de alltid är egoistiska, tvärtom så engagerar de sig ofta i allmänhetens intressen, men aldrig utan att de själva kan dra fördel av det. Som ledare är Tigrar idealiska. De har stor personlig karisma och pondus och söker sig därför ofta till yrken där de kan få den uppmärksamhet de tycker sig förtjäna. Att vinna är mer viktigt än hur man vinner och på så sätt kan Tigern ofta hamna i trubbel. Tigrar gillar den tidiga våren allra bäst.

Bra va!!! Men... det lär inte bli TIGER WOODS år, som man bäddar får man ligga!

Har ni några nyårlöften??

Det har jag, och några måste!!
Måste börja träna, äta mindre socker, sötsaker, skriva inköpslista annars köper jag bara onödiga saker hem. Det blir en del att göra iår oxå- Vi planera en lång resa till Chile, vi får se när vi gör den men det blir iår iallafall. Sen ska jag blogga oftare, lovar :)

Ska lägga in lite bilder på nyårsafton, Louisa var så fin i sin nyårsblåsa!!! Vi ses vännen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, vilken härlig blogg du har :D

Ja du som man bäddar får man ligga :D haha.

Jag tror jag är grisen hahaha inte mycket att skryta om va!!! Men men, nått bra är väll grisen på, att mucka i potatis landet.

God fortsättning och ha det gott.

Jessica

2010-01-03 @ 13:34:38
URL: http://bonusfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0