Nu ska jag sova...

Jag kan inte sluta tänka på hur pappa mår idag. Jag är så glad att han mår bra idag... han är som en annan människa. Han ser fin och med färg i ansiktet. Jag är så glad att han mår bättre, men vi måste ha tålamod. Han kommer tillbaks!
Jag måste tack personalen på intensivvårdsavdelningen (THIVA) dom är änglar och helt underbara. Dom har stöttat oss i allt, och tar hand om min fina pappa så bra. Dom är med honom 24 timmar och när vi är där för att hälsa på, så kommer dom alltid med pappas senaste framsteg för att informera oss.
Pappas operation har varit konplicerat, att det blev så är för att pappa har varit dåligt så länge och läkarna konstaterade att han inte kunde genomgå en hjärttransplatation och alternativet var att operera in en pump fram tills pappas kropp skulle kunna klara av ett transplatation.
Så denna pump har han nu inopererat.

Han kommer att ha en bättre livskvalitet och kunna stärka sin kropp för en möjlig transplataiton i framtiden.

Nu ska jag sova inatt sov jag för första gången på länge så idag var jag utvilad och glad:) här kommer en go natt hälsning från Louisa.

Hon har blivit så stor!! Mammas ögonsten. Te amo mi amor!!

GO NATT!!

Kommentarer
Postat av: Paola

Por dios que terrible lo q estan pasando, ahora que esta un poquito mejor debes de estar mas aliviada. He buscado por el Face si me enteraba de algo sobre tu papi y me acorde de tu blogg :) No te quise llamar para q descanses. tänker på er gumman!

2010-01-19 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0