Sjuk fortfarande och silverfiskar i mitt kök :/

Va fan har jag blivit smittad av... djävla bassilusker. Nu e jag ful i mun också men jag blir rikigt trött på det här. Jag har inte sovit på 4 dagar och både jag och Louisa är fortfarande lika sjuka!! Fattar inte, vi har blivit och är nog Lambis, Gunry mjuk o skönt näsdukar bästa kunder just nu för helvete vad vi har snytit oss. Tack o lov att vi inte tog toarullen som snytpapper då hade pappa Fransi inte haft någon skitpapper till toabesöket när han kommer från jobbet.
Hahahahaaaa
Va e de me mig idag!!
Hahahahaa
jag e snurrig jag!!
Måste va försikig med de jag skriver, det finns folk ute som använder det för skvaller!! Stakars Francisco nu tror alla att han sitter o skiter hela dagarna. hihihiii
Jag skojar, ta allt jag skriver med en nypa salt!!! oki!!!
Jag skriver om mina kära för att jag älskar dom innerligen.:*

JAG HAR SILVERFISKAR I MITT HEM, INTE BARA PÅ TOALETTEN UTAN I MITT KÖK.
Va fan ska jag göra, jag kanske ska introdusera dom som nya familjemedlemar, eller mata dom så att dom blir lite tjocka och rasta dom när dom vill ut o skita näää, jag ska ringa Järfälla Hus så att dom utrotar dom från mitt hem!!
Men är det djurplågeri om jag dödar dom?!
Är det skadedjursbekämpning om jag matar mina sköldpaddor med dom? Vad ska jag göra? Dom e så äckliga, men det va en bra idé det där med att mata sköldpaddorna med, eller?
Hahahahaaa jag har kul idag med bloggen, ni får ursäkta mig, JAG BEHÖVER SÖMN OCH VILA UT MIN FÖRSKYLNING!! HAHAHAHAAA

Jag måste berätta att Louisa har fått plats på förskolan :))
Vittras förskola, jag måste berätta att när Louisa föddes så efter 4 veckor så skrev jag in henne, jag visste att det skulle bli babyboom och platserna till förskolan skulle ta slut så snart alla fick för sig att skriva in sina barn på förskolan. Så...
DAGENS TIPS: SKRIV IN DITT NYFÖDDA BARN PÅ FÖRSKOLA SÅ FORT DU HAR REGISTRERAT BARNET I KOMMUNEN.OM DU SJÄLVKLART VILL HA EN PLATS PÅ FÖRSKOLAN EFTER 1 ÅR.
Jag ska vädra och städ lite idag, inatt är det min sovnatt, då delar jag rum med Lucas. Francisco är ledig på fredagar så han tar Louisas natt idag.
Jag funderar på att börja träna?? Ja, det blir nästa inlägg... hihihii vilken skämt hahahahaaa när ska man ha tid till det, tror du?? Hahahaha

Ta hand om dig och varandra, see you!!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Laura

NOOOOOOO de perfil no. Aja baja. Pero igual te quiero. Besitos

2010-02-24 @ 10:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0