Kroniskt astma....

Även om vi alla har varit sjuk i helgen så har barnen gått till skolan och Francisco till jobbet. Vi tog slut på både toa och snyttpapper i helgen. Och jag blir inte bättre nu är min astma som spökar, alla bassilusker har satt sig i mina lungor och pulmicort och bricanyl klarar inte av mina bakterier sså idag ska jag till läkaren för att för lite starkare medel.
Men idag har jag min söta mamma här som hjälp, för imorse klarade jag knapp skicka Lucas till skolan.
Så nu har vi suttit med en kaffekopp i varsin hand och Louisa som springer och jollrar mellan våra fötter.

Det är så skönt att ha mamma här, hon servar och fixar här hemma nu när jag inte kan göra så mycket som att ligga på horisontellt läge. hihihii
Men i lördag så var jag och hälsde på pappa en lite sväng, jag trodde att jag mådde lite bättre men... icke sa nicke blev sängliggande på kvällen...

Jag fick i allafall ett jätte fin bild på pappa. Nu är han nere i vårdavd. men han har forfarande ont och hans psykiska tillstånd är inte helt återställd. Men han kämpar på som bara den. Jag har pratat i telefon med han och så snart jag blir bra ska jag hälsa på.
Kram på er och ta hand om er och varnadra. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0