Spökvandring med varm chocklad

Hej min vän,
jag kom hem med två heltutmattade killar. Vi har varit på Skansen och gått två vandringar. Först hade vi bokat in oss på vandringen som skulle ta oss till jättar och gengångare men vid 19.00 så frågade jag Leon och Lucas om dom ville gå hem.
Jag kan berätta att mina barn älskar sina fyra väggar, om dom fick välja skulle dom vara hemma hela dagarna.

Men i allafall, både Leon och Lucas tyckte att vi kunde stanna ett tag till.
Där gick vi i ett kolmörkt Skansen och det enda som lyste var väglycktor och brasor som man hade tänt runt vägen. Det var kallt men det var så mysig, vi satte oss vid en eldstad och drack varm chocklad med smörgås.

Sen vågade vi oss på en spökvandring, jag vet inte om Lucas skakade mest för att han frös eller om han tyckte det var läskig?!!
Nu är vi hemma och Louisa sov redan när vi kom hem.

Happy Halloween!! muuuhaaaaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0