I huvudstaden

Idag så tog jag mig tillsammans med lillsyrran till stan. Det känns som jag inte har varit där på år o dag, det har verkligen förändrats man har byggt nytt och va de va trångt med människor. Louisa var så nyfiken på att som rörde sig runt henne, vi gick förbi Hötorget och där finns det mycket att se och röra för den delen, hon ville röra o stoppa in allt i munnen.

Valentina med Louisas vagn, Louisa sov.
Sen var vi på jakt efter inneskor, kan ni tänka er att vi var inne i alla skoaffär ni kan tänka er, och ändå så fanns det inga inneskor till Lucas.
Jag får väl kolla här i hemtrakterna, på Outlet om jag hittar nåt.
Imorgon ska vi till Cosmonova med dom stora killarna, Louisa får myssa med pappa.
Sov gott för det ska jag göra.
Kram till er alla.

Louisa smile!!!

Kommentarer
Postat av: Valentina Pratesi

Min lilla prinsessa! Louisa är den bästa shoppingsällskapet man kan ha :)

Vi måste köra en repris när jag kommer tillbaks



PS: Jättefin blogg :)

2009-10-29 @ 13:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0