Med en tand mindre

Go morgon här sitter jag med min andra kopp kaffe och känner att jag inte vaknar ännu. Vilken natt i natt jag vet inte om det var Louisa som gnäller som alltid eller om det var min stakars sambo som gnällde och väckte Louisa i sömnen. Francisco var hos tandläkaren igår och drog ut sin mjölktand, jo mjölktand hihihii jag sa till han att lägga den under kudden han kanske får lite pengar av tandfen :)
Men sömn har jag fått alldeles för lite. Nu för tiden vet jag inte vad en hel natt sömn är för något, ska nog googla det i framtiden.
hahahaa så här sliten ser jag snart ut!! om jag inte får sova!
Men imorgon så ska vi til lDOLLLLL, det blir en mammakväll med pojkarna. Det här hade vi inte väntat oss att vi skulle göra, men Francisco hade en lite suprise och tyckte att jag behövde komma bort med killarna en stund! TE AMO BB!!

Så nu min vän ska jag passa på att vila lite Louisa sover och jag behöver lite sömn. Kram vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Har nu en jultävling i samarbete med Ellis Corner, tror du hade gillat den! Delta gärna! Kram, Diana

2009-12-11 @ 13:13:11
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0