Frukost...?

Go morron min vän, idag mår jag faktiskt lite bättre igår var vi hemma hela familjen förutom Francisco, min sambo som var modig nog att jobba. Vi har varit magsjuk sedan söndags. Men idag är det mycket bättre så barnen ska till skolan.

Så idag när jag vaknade eller rättare sagt Louisa väkte mig var klockan då 5:49. Sedan dess har jag inte kunnat sova så nu ska jag äta lite av min frukost och sen ska jag på en promenad det lär bi en kall men solig dag idag.:) Idag ska vi ta andra omgången av vaccinationen för svininfluensan.

Igår pratade jag med min lilla syster som bor i Finland, och vi har planer på att gå till Whitney Houston konserten men fan va dyr det är, jag får nog önska mig det som julklapp!! :)

och ska önska mig det så att jag kan gå med min syster min. hihihii vi får se om jag har varit så snäll i år.

Vi hörs sen ska hoppa in i duchen och sen sak jag väcka mina lamm som sover som små änglar!!

;)KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0