Äntligen sommar....

Hej min vän
Här står jag med en varm kaffekopp och beundrar sommar vädret. En svensk sommar ska se ut så här!! ibland sol, ibland värme och ibland men rätt ofta lite regn då o då. hihihihiii
Det roliga när vädret växlar så har man faktiskt något att prata om, jag själv drar upp vädret vi ett samtal och det verkar varahelt normal att göra. Det är roligt att se sig själv som normal hihihihiii
Idag kommer jag att vara hemma, måste städa eftersom vi har varit ute i det fina vädret och här hemma är det upp o ner. Sen kommer mina pojkar åka till sin pappa över helgen. på eftermiddan kommer min syster över då jag ska hjälpa henne att skriva inbjudningskort till hennes bröllop.
Ja du ser fullt upp men så är jag.... uppbokad alltid beredd att göra något!!! hihihihi
Så min vän, ha en underbar sommardag idag!! KRAM

Det regnar över Jakan idag


Vi ses snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0