Äntligen...

Hej vänner

Nu kommer jag äntligen att börja blogga, jag har funderat på länge hur jag ska börja och vad jag ska skriva om. Men sen tänkte jag... jag får väl vara mig själv och skriva det jag har på hjärtat bara.
Jag är för närvarande föräldraledig med min dotter Louisa som föddes 12 maj, och nu när mina två söner har sommarlov är det lite extra att var hemma med dom. 
Mina pojkar heter Leon som är i början på tonårsrevolten med sina 14 år, och Lucas 8 år snart. Vi bor i Jakobsberg sedan 4 år och här bor vi med Louisas pappa.
Jag tycket att det här med bloggandet kan vara riktigt kul, man skapar nya kontakter och så släpper man mycket det man går o funderar i skrivandet. Hoppas att ni vill hänga på min blogg ett tag. Jag kommer att att bjuda på mycket om min stora familj och mina tankar.
Nu ska vi njuta av sommar o sol för det är det sommaren bjuder på just nu. KRAM  på dig o ha en underbar dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0