Snögubbar och bollar

Go morgon, idag gick jag upp lite tidigare en vanligt för att duscha och kunna tvätta mitt hår. Jag har blivit så långhårig så att det tar ett tag innan den torkar. Jag brukar bara lufttorka håret, det är bäst nunär mitt hår blir så torr, annars så fönar jag den rakt ibland.
Men igår hade vi kul :) barnen stannade hemma och vi lagade mat, dom fick gå med pyjamas hela dan. Och vi har pratat om allt och det blev en rikigt kramgo dag igår.
Såg ni hur det snöad, här var det snöstorm och man kunde knapp se huset mittemot det var lite läskig, tänk dom som var ute å körde!!! usshh nä vi stannade hemma, tände ljus o hade mysigt!!!
framåt kvällen så var jag nere i tvättstugan och Lucas följde med, under torktiden så ville han göra en snögubbe men jag ville ha snöbollskrig. Som vanlig så vann Lucas.Snön var inte rikigt kramsnö, som man gör dom stora bollarna lätt. Utan det var ny snö och svårt var det, men vi hade så kul och det blev en gubbe. Men vi ska göra en större senare i vintern när vi får lite bättre snö.

Stolta "Snögubbefixare"

mammas älsking, du är så stolt över din snögubbe. Han var lite orolig att dom andra barnen ska ta sönder den senare. Men då gör vi en ny och med stenar i så att när dom sparkar på den så får dom ont i fötterna. :)
Och änglar blev det också!
Ha en underbardag idag, för oss blir det avslutning och betyg för Leon det blir spännande för att lärarna har sagt att Leon är en MVG elev, så nu hoppas jag att han har fått MVG på ämnerna. Annars så gör det inget jag är super stolt över Leon. Det har alltid gått bra för honom så jag är inte ett dugg orolig. Kram på er och ta hand om dig och varandra.

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Just nu har jag en tävling om ett presentkort på 400 kr hos Fluffbabes, tror verkligen att du skulle gilla den! =) Kram kram, Diana

2009-12-18 @ 17:14:17
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0