Julstressa... redan?

Herregud vad folk är tidiga med julstress, jag fattar inte jag har inte ens tänkt att det är jul snart har fullt upp med att tänka på Louisas tänder och mina sömnlösa nätter.
Min syster som bor i Grillby, fast "lite" längre in i Grillby. Hon har börja baka 5 kg lussekatter, 5 kg hemlagade köttbullar o gud vet vad hon mer har gjort. I för sig hon har ingen tv och det finns inte mycket att göra!

Men jag tänker inte stressa iår! JAG ÄR FÖRÄLDRALEDIG!! OCH BEHÖVER VILA OCH TAG DET LUNGT!!
Det blir jul iallafall ska ni se, och med massor av presenter och mat ;)
HOHOHOOO

Idag är det en sån dag som inte är dom bästa, Leon och Lucas åker till sin pappa. Jag däremot ska till BLOGGTRÄFF imorgon, min kära nätvän Hannah Graaf och hela Bloggfamiljen ska ha träffen inne i stan. Det kommer att bli super kul att träffa dom, faktiskt. Jag har följt Hannah sedan dom startade Bloggfamiljen och vi fick våra döttrar med två veckor i mellan. Så det har varit kul att se likheten i våra barns utveckling dom senaste månaderna. Och sen har Bloggfamiljen en jätte bra bloggsida som bjuder på allt MODE, MATLAGNING, INREDNING, HÄLSA OCH PETER ( Hannahs man) som är för roligt att läsa.

Så min vän vi hörs och ta hand om dig och varandra.


Mina käraste systrar!! Älskar ER!!

Kommentarer
Postat av: valentina

hej!

i år ska jag vara bitter och inåtvänd med hela julstressen :( vad ska adriana med 5kg lussekatter till? hhaahaha så roligt! P:S Jag tror nog att vi har hamnat på jultomtens snäll-lista i år ;) puss till alla <3

2009-12-05 @ 10:46:19
Postat av: Marre

Hej vännen, jätte trevligt att lära känna dig lite igår på Bloggfamiljensmingel:)Hmm funderar lite på att börja blogga själv, roligt att kunna gå tillbaka och kunna läsa om sitt liv...som en dagbok :)

Vi får verkligen höras. Ha en underbar Andra advent.// Marre

2009-12-06 @ 14:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0