Jag är inte på humör...

Idag känns allt...piss... jag vet inte jag har en sån taskig känsla att det här är ingen bra dag idag. Jag vet inte... jag kanske är trött idag, jag och Francisco satt igår natt till sent och pratade delade på en flaska vin och tittade på hus. Kanske blir det hus till hösten, vi har tröttnat på att bo i lägenhet och nu vill vi ha en lite gräsplutt där Louisa och barnen kan vara ute å leka och kanske grilla på sommaren. Men allt hänger på om vi hittar vårt hus.
Det har hänt lite saker runt omkring mig, från tonårskris till jubel att pappa idag mår så bra och är hemma. Men det som sitter och trycker är nog tonårskrisen som Leon går igenom redan. Han börjar bli skoltrött och tycker att allt är enkelt och vissa ämnen blir bara svårare och han känner att han inte har någon ork till skolarbete och enlig han har han tappat koncentrationen helt.... jag vet inte kan det va den där jävla WOW som spökar i min lilla pojkes huvud?
Fan heller, kan man inte sänka ner den där spelet...jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det är inte så lätt... typ dra ut sladen eller nåt, den kommer inte att försvinna!! ?
Vi har pratat så mycket om de där att jag har också tröttnat på mig själv, jag låter som en gnäll kärring. Även om jag försöker hålla mig till den "snälla, förståndiga mamma" så känns det jävligt tungt att bära på oroligheten att Leon inte mår bra... Men vi ska försöka hitta en lösning. Och han går inte med på att han ska sluta spela!! DET ÄR UTESLUTET... :(
Jag vet inte...
Det är så jävla svårt...
Men jag lovade för nån dag sen i min FB att jag skulle lägga ut lite bilder...:) Så här får ni när bilder säger mer än tusen ord...


Så... nu fick ni lite utav min vardag... Ha det bra. ta hand om dig och varandra. KRAM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0