Jag vet...

Jag har varit sååå dålig att blogga och vara social för den delen också sista tiden...men jag är för att man ska blogga när man känner av det. Och sen har det varit mycket runt mig som har hänt som är bara tråkig, pappa har inte varit så bra sista tiden och råga till allt ARGENTINA åkte ut från VM, så nu ÄR inte VM dessamma som man hade hoppats för så nu, allt som har hänt är övertjatat så nu börjar vi en ny kula.

Louisa har börjat springa och det är verkligen fart på min tjej... hon lär sig massor varje dag och allt som är bus kommer i första hand.. :)

En annnan som växer och blir större o större är min pojke Leon. Vi har haft vår shopping dag där vi köpte kläder till honom.Och själklart så blev vi hungriga så vi valde pizzabuffe på PIZZAHUT för att äta och prata allt mellan himmel och jord.

Nu när barnen har guldkort till Grönan så har vi varit där några gånger iår... och en som är överlycklig är min älsklig Lucas. Det som är bra med guldkort är att man behöver inte vara där hela dan vi går hem när det passar oss och inte vara beroende av ett band.

Iår när plånboken knakar så måste vi utnyttja sommarunderhållning hos min syster som har pool och bor så underbar ute i Grillby.
Vi har varit där för att sola och bada och självklart för att myssa med Dante som är Adrianas och Rogers nybakad bebis. Men dom har också varit hemma hos oss eftersom Didric, min systerson vi komma ut till oss för att leka med Lucas.


Ha det GOTT och njut av solen och värmen, ta hand om dig och varandra. PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0