Jag visste inte...?!

Nää jag lovar jag visst inte att så många ville läsa min blogg...hiihii folk har mailat och lämnat meddelande och efterfrågat om min blogg. hihihii jag blir bara glad.
Men jag har haft fullt upp och nu känns det som jag har ännu mer. Jag är förkyld och Louisa likaså, men jag är lycklig och glad. Allt har blivit bättre, pappa mår mirakulös mycket bättre och barnen är tillbaka efter en helg med sin pappa, jag har verkligen saknat dom i helgen.
Men jag fick också underbara nyheter i helgen. Milly min bästis hihihii ÄR GRAVID!!!!! hon och Erik ska få en liten bäbis och min guddotter ska bli storasyster efter 16 år! Michaela som har varit så hjälpsam när jag hade Lucas som liten. Hon sprang och tog hand om Lucas så fort hon kunde. Mi nena!!!
Men nu ska min kära bästis bli mamma igen efter många år av vänta på en graviditet, och inte tala om Erik... som har varit nästan desperat på en liten bäbis. Hela familjen Ekman är LYCKLIGA!!!

Jag måste bara vissa... när vi satt och pratade med Milly och co, så tittade jag ut och i min värld så var det den största istapp jag nånsin har sätt.

Eller hur? Det är inte allt under denna istapp bor en familj rakt under med en uteplats.Det är lite läskig, eller hur?!
Ja, och min helg har varit en bra helg. Vi träffade söta Alejandra med sin dotter Gabriella på sjukhuset. Alejandra är Esters dotter och vi känner varandra sen många, många år och det roliga är att jag och Ale var gravid ihop och fick våra tjejer nästa tätt inpå födelsedagarna. :)

här sitter en stolt pappa med sin prinsessa och lilla söta Gabi.

Det blev flera turer till sjukhuset på lördag. Pappa hade fått för sig att jag skulle hämta middag, och ingen middag som helst han skulle ha KÖTT och han avbeställde middag på sjukhuset för att hans dotter skulle laga mat och komma med det ikväll. :) Så för att inte göra han besviken så körde vi hem och slängde mig i köket för att laga mat till min pappa. Ni skulle ha sätt vad glad han var!! Han åt, vi grät, vi skrattade och vi kramades. Länge och hårt! Jag ÄLSKAR DIG PAPPA, DU ÄR BÄST! i mina ögon är du den största kämpe i min historia. Vad du har kämpat du har stidit mot din sjukdom, din framtid och nu... ditt öde!! Men pappa vi är här och kommer alltid att vara, nu och alltid.
Jag kommer med bild på pappa lite senare, nu är jag förkyld så jag får inte hälsa på, men jag har telefonkontakt med honom :) han pratar så att man förstår iallfall.
Paola, vi tar vår helg en annan helg. Det blev sent och jag var helt slut! Men vi tar igen den, jag lovar! :)
Mina vänner ska vila nu Louisa sover och jag mår inte rikigt bra, kanske en film :/ eller jag ska kanske ta tag i min bok som jag köpte på bloggträffen..

eller det som kom på posten idag!! Nya VI FÖRÄLDRAR...

Jag vet inte, kanske bara va... och mysa med min prinsessa!!
TA HAND OM DIG OCH VARANDRA. LOVE YA!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Tack, vad glad jag blir!



Det är flera som läser ens blogg än man tror men det är kul :)

Kul att du kommenterade så jag hittade din också!!!

Hoppas du får en bra dag, att ni håller er friska.

Kram Cissi

2010-02-09 @ 06:48:23
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Qb

härliga bildewr

2010-02-09 @ 11:24:40
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0