Vad mycket jag har att berätta...

Imorse rinde min alarm lite tidigare än vanlig och nu sitter jag framför nyhetsmorgon med min morronkaffe och snart... ska jag släppa er och ta mig till jobbet :).
Jo, det är sant jag har börjat jobba, och det har varit rätt kul efter 18 månader av ledighet så känns det faktiskt rikigt segt i början. hihihii

barnen börjar skolan den här veckan och Louisa har börjat förskolan. Så hemma har vi snart fullt rulle med vardagaslivet :)
Jag lägger ut lite bilder på vad som har hänt det senaste månaderna....


Valentina var hemma hos oss i några dar efter sin månad i Thailand, här är Louisa med sin favorit moster under Hallo Kitty parapyet från Thailand.


Louisa med sin pappa!!!! :))

Lucas min älskade lilla pojke fyller 9 år och det blev biokväll med The karate kid och sina vänner.


GRATTIS LUCAS PÅ DIN STOR DAG!!!

Louisa har blivit en liten tjej!! Besito mi amor...

Oki, vänner nu måste jag snart gå, ska mysa lite med min tjej innan jag tar bilen till jobbet...
Jag kommer att lägga ut lite mer bilder och berätta massor, men jag lovar att ta mig tid att skriva i blogg oftare.Men det är väldig mycket nu...
Nu ser jag framemot att träffa Alicia snart... Millys dotter.. som kommer snart... Ta hand om er och varandra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0