Bio med popcorn

Lucas kan verkligen tjata till sig en biokväll. Han lovade att filmen var jätte bra. :)Han hade varit o sätt den med sin pappa förra helgen men både han och Leon ville se den(och jag för den delen).

I regnrusk tog vi oss ner till Bio Falken för att titta på filmen. Vi hade velat se den i Kista, men vi hade inte så mycket tid kvar och biografen nere i Jakan är lika bra, fördelen är att vi inte behöver trängas med andra och toalettkön finns inte.

Filmen UPP: Det är något speciellt med Pixar filmer, dom är alla så himmla bra. Men UPP tog mig direkt till hjärtat och skrattet. Lucas sa till mig " mamma man får inte skratta så högt på bion" hihihiii och en riktig sucker är jag oxå. Jag fällde en tår då o då. Leon o Lucas vill nog inte gå med mig på bio mer!!!:)

Gå o se den, filmen är så bra!!!
Ha en bra dag vi hörs eller varför inte ses!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0