Twilight hysteri

Hej min vän, imorse försov vi oss... igen. Louisa får försig att klockan 3 är roligt att gå upp. Hon vaknar och med världen smile så får hon inte bara upp mig utan sin pappa som glädjs att hon är så vacker när hon vaknar. - Men älskling klockan är 3 och JAG VILL SOVA!!! OMG vad man får stå ut :)
Igår så var det städdag, tvättdag och storhandeldag. Jag städade, tvättade samtidigt och nu kan jag faktiskt beundra min tålamod jag kan göra flera saker samtidigt och ändå håller jag min puls lågt :).
Sen när Leon kom från skolan så åkte vi o storhandla för veckan. Leon fyller år snart och vi pratade lite vad han önska sig till födelsedan, han blir 14 år och det enda han vill är pengar för att köpa en uppgradering av WOW. Han har blivit rikigt bra på WOW, det rings varje dag i hans telefon där kompisar frågar och vill ha hans råd för spelet.Men vi har inlett ett data gräns på vardagar att dom får spela fram till 8 ( gäller Lucas) och 9 för Leon annars så kan han sitta långt in på natten med den där spelet. Det har funkat rätt bra, det är bara Lucas som klagar för att han får spela 1 timme mindre. Men det tar nästan en timme för Lucas att fixa sig för att gå lägga sig.
Tydligen är inte bara jag som är en riktig sucker på Twilight :) såg ni bilaga i Aftonbladet igår? Louisa har pussat sönder snyggingen Robert Pattinson, Klick bilagan var bara en pappersmassa efter hennes pussar. Undrar om man kan tag med sig en 6 månaders fanatisk bäbis till New Moon? :) man vet inte jag kanske har en liten vampyrungen? ;)

Nu min vän ska jag fixa barnens kläder, idag går dom till sin pappa över helgen. så Killivippen vi höres kanske lite senare men annars ta hand om dig och varandra!!.

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

SÅ söt bild! =)

2009-11-20 @ 18:22:17
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Millys å Paolas lilla kusse Sandra :)

Man ser verkligen hennes min på första bilden å bara tänker "åh..robert pattinson kysser så bra" å plutar på munnen hahaha... du har en jättefin, ursöt å underbar dotter ;)



2009-11-29 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0