Nå, vad blir det för mat idag da!!

Puuhhhff jag vet inte!! Har haft hela dan att tänka men kommer inte på nåt. Såg dagens Oprah där dom tog det som fanns i kylen och skapade den ena rätte efter den andra. Jag får väl fråga Lucas idag vad han vill ha. Det han som har blivit lite dålig att äta nu sistånde.
Det bli pannkisar om han fick välja :) eller sallad. Lucas är en sån kille som älskar sallad med rivna morötter och olivolja. Jag vet, han är speciell. Sen han var lite har han inte varit specillt intresserad av att äta godis,chips och Mcdonalds, det som en 8 åring tycker om. Vi få se det ändras med tiden har jag fått höra. Men medans så tycker han om att knapra på morötter och äpple.
Men glass... älskar han. Jag är bara tuvugen att vissa er den här bilden. Lucas är 3 år och vi är i Turkiet.

Mammas ängel, älskar dig, tiden går så fort. Nu är han en stor kille med ett unik personlighet.

Här härmar han MR BEAN!!!
Kram, ha en underbar dag. Vet fortfarande inte vad jag ska laga för mat:P

Kommentarer
Postat av: jenny

men gud så söt :)

2009-11-10 @ 15:44:55
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0