Helg i fokus!!

Hej mina vänner, vilken helg... det bjöds på födelsedagstårta, goda vänner och konsert.

tusenbladstårta till Leons födelsedag.

Familjen var tänkt att komma på torsdag men som alltid är det några som är sena, pappa åker in på sjukan igen eller kommer med sjuka barn och så var fallet Laura min syster kom med sin son Nauel, han ni vet som jag berättade om när vi var på biblan för några veckor sen. I allafall, just när dom hade kommit in innanför dörren så säger han att han har ont i magen och mår dåligt. så efter 5 min så har jag en nerspyt vardagsrum och en son som påstår att hans födelsedag är förstörd.
vad gör man? jo städar som en galning och försöker fixa det så fort som möjligt.

Sen på fredag då var det dax för vänner att komma, vi hade en stämningsfull fredag med en dansande 7 månaders bäbis :). Igår var det dagen som jag efter mer än ett år gick ut med mina kompisar. Vi tog oss till Munchen bryggeriet där Charanga Havanera spelade
häftigt med massor av folk som dansade till salsa rytmer.;) själv så dansade jag inte så mycket som jag brukar det kan vara så eftersom mina fötter pallar inte sena salsa nätter längre, jag åkte hem vid 1. Jag vet jag är en LOSER....:)

snygga va??? hihihii
nää.. jag måste sluta försöker skriva med Louisa i ena armen och med den andra har jag pekfingervalsen.. :) go´natt min vän, ta hand om dig och varandra.

Kommentarer
Postat av: diana ♥

Tror du skulle gilla min nya tävling! =) Tävling med My first room som säljer interiör och inredning för barnrum, väggord och väggdekor om ett presentkort för 300 kr att handla för i deras söta webbutik! Delta jättegärna! =) KRAM

2009-11-30 @ 23:11:01
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: valentina

Louisa är nog den sötaste tomtenisse som finns!!

2009-12-02 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0