Buenos dias!!

Go morron gott folk, kl. är 06:54 och jag är uppe med tuppen .Nyduschat och färdig att möta en måndagsmorron ;)

Inatt sov jag som en stock, vi var trötta efter helgen som bjöd på kära vänner, god mat och lots av regn.

Vi tillbringade helgen hemma hos min bästa kompis Milly, hennes man Erik och min gudbarn Michaela. Vi har skrattat, ätit och pratat och pratat. Det är en som magi när vi träffas vi kan prata om allt och inget, hoppar från ett ämne till ett annat och sen tillbaks igen. Ingen förstår oss, men vi gör det jämnt.:)

Michaela har blivit så stor... och så fin. Louisa är faktis rikigt likt henne när hon var liten och det är så roligt att se tillbaka för dom är så lika!!
Jag ska tag några fina kort nu på fredag så ska jag vissa hur lika dom är. Dom kommer till Leons kalas på fredag.

Ok, nu ska jag väcka mina killar som ska till skolan. Jag och Louisa ska till Kista Mamma Mia BVC, hon ska vägas,mätas och ska vaccineras. Hoppas ni har en trevlig dag och ta hand om dig och varandra.

Kram,M

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken underbar bild !

Finns väl inget mer rofyllt än ett sovande barn...

2009-12-05 @ 12:20:27
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0