Sova och önskningar...

Go morgon, i allafall för mig. Jag har fått sova ett tag till och Louisa sover fortfarande. Hon är så energiskt på dagen att jag tror att hon går upp i varv och kan kan inte sova odentligt när hon väl ska sova på natten, men sen på morgonen så är hon helt slut och sover typ tills nu.
Jag har julpyntat hemma och det känns faktiskt rätt bra, jag har bestämt mig att iår blir det ingen hysteri. Julmat får det vara, men presenter och pynt får jag lägga ner lite. Julgranen ska vi ha men inte så mycket på, inte som förra året. Louisa har börjat krypa och jag vill inte att hon pillar på granen och ta något som sätter sig i halsen.



Den här tomten har vi haft jätte länge så länge jag minns. Jag tror att jag köpte den för 10 år sen om inte mer. Och jag brukar alltid ha den vid föstret. Det ligger en lite historia bakom tomten, som jag brukar berätta för barnen och den här tomten fick vi av jultomten den stora tomten. Och han ska meddela jultomten om barnen som bor i huset har varit snäll nog för att få alla presenter man önskar sig till jul. Jag brukar säga att man får tre önskningar var. Då minsann fungerar hjärncellerna för att det är sååå mycket dom vill ha men tre...önskningar blir för lite.!! :)Leon tror inte längre på fönstertomten och önskar sig bara pengar, pengar och pengar!
Så i år blir bara Lucas som lämnar önskelappen under fönstertomten där har måste lämna in efter Lucia. Men det är viktigt att göra det när ingen ser! :)
Iår tycker jag att det har gått så himmla fort allting, och det har hänt så mycket. Så några önskningar har jag inte tänkt på. Jag vill nog ha KÄRLEK, HÄLSA, och att min pappa får sin hjärta nästa år!!

All kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0