Min träff med Bloggfamiljen

Först trodde jag inte att jag skulle hinna gå till bloggträffen. Jag rycktes från sängen vid 8 på morgonen när Ester, pappas fru ringde gråtande och tala de om att pappa var dålig och en ambulans skulle hämta han men dom hade väntat i mer än en kvart och hon började bli oroligt även om han har hög proritering så dröjde dom alldeles för länge. Så jag tog på mig det jag hade närmast och slängde mig i bilen för att åka till pappa. Väl framme så var ambulansen på plats och pappa var på väg till KS.
Det är så himmla jobbig det här vi vet aldrig när det är som dåligast nu eller inte. När vi kommer fram till akuten på KS. Tittar en läkare på honom och behåller honom på observation ett tag. Där sitter vi med brorsa och pappas fru, trötta och oroliga. Men efter ultraljud och medicinering så skickas han hem för att vila och med remis för att undersökas av sian läkare som gör utredning för hjärttransplatationen. Så jag åker hem, lagar mat och fixar mig till bloggträffen.
Jag behövde verkligen träffa nytt folk och skratta lite.
Bloggträffen höll i Scandic Park Hotell i stan, och Hannah stog vid ingången och tog emot sina vänner. Det roliga var att många som kom, kom själva och minglet var vänlig och trevlig

Träffade jätte trevliga tjejer där vi delade på gemensamma intresse!! pratade om allt mellan himmel och jord. :)

Peter, Kina och Hannah bjöd på tävlingar och Kinas tips är FÖR bra ska fortsätta läsa hennes blogg hon kan verkligen sin sak, och hon är super gullig och så trevlig!!


Men det bästa underhållare måste ha varit lilla Mio som bjöd på Moonwalk.

Hannahs mamma var där med sina nya bok. Hon är en otrolig kvinna och jag fick äran att dela några ord med.
Kram Linda du e för underbar!! Tack Bloggfamiljen ni är för goa och underbara, jag hade en strålande kväll och hoppas i framtiden kunna dela detta igen med er.!! Tusen tack!!! Magali

Kommentarer
Postat av: Dinara

Hej söta!!!

Visst var det roligt! Över alla förväntningar!! Vilka fina bilder du tog! Massa kramar på dig!



/D

www.dinarasblogg.blogspot.com

2009-12-08 @ 17:06:41
URL: http://www.dinarasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0